INFORMACJA DLA BENEFICJENTÓW, KTÓRZY OTRZYMALI SPRZĘT KOMPUTEROWY Z PROGRAMU PPGR.

ZGŁASZANIE NAPRAW KOMPUTERÓW Z PROGRAMU PPGR.

W przypadku, gdy komputer ulegnie usterce należy wykonać następujące czynności :

1. Zgłosić awarię na  e-mail   biuro@git-solutions.pl

2. W treści napisać :

Zgłaszam usterkę komputera przenośnego LENOVO nr seryjny ……………………………………. (tutaj wpisać numer seryjny z dołączonej do umowy tabelki)

Napisać jaka jest usterka (krótko opisać  np. komputer nie wykrywa dysku twardego lub komputer się nie włącza itp…….)

3. Wpisać adres odbioru sprzętu taki jaki był podany w umowie oraz podać numer kontaktowy

4. Następnie spakować sprzęt w karton i folię ochronną komputera, bez pozostałych akcesoriów (czyli myszki, słuchawek itp). Serwis przekaże zlecenie kurierowi po odbiór sprzętu.

5. Czekać pod wskazanym adresem na kuriera, który odbierze spakowany sprzęt.

6. Serwis będzie się kontaktował na podane dane o postępie naprawy.

Wyświetlono: 222

Facebook.com X.com