Nie trzeba wychodzić z domu, aby załatwić swoje sprawy w ZUS

Za pośrednictwem aplikacji mObywatel klienci mogą już umawiać się na wideorozmowę z pracownikiem ZUS. Rezerwacja e-wizyty w aplikacji jest bardzo prosta. Wystarczy wejść w zakładkę „Usługi” i wybrać  kafelek „e-wizyta w ZUS”. Podczas rezerwacji należy wybrać temat e-wizyty, wpisać kod pocztowy miejsca zamieszkania, a  przypadku płatników składek- kod pocztowy siedziby swojej firmy. Następnie należy wybrać dogodny dla siebie termin, podać swój adres e-mail i zarezerwować e-wizytę.

Rezerwując spotkanie online z pracownikiem ZUS poprzez aplikację mObywatel klient nie musi podawać swojego imienia i nazwiska oraz numeru PESEL, tak jak to jest w przypadku rezerwacji poprzez stronę zus.pl, ponieważ dane te zostaną przekazane automatycznie do naszego systemu z mObywatela.

Po rezerwacji e-wizyty klient standardowo otrzyma maila z informacją o rezerwacji wideorozmowy i linkiem do spotkania z konsultantem. Na podany adres poczty elektronicznej  otrzyma także maila z przypomnieniem o e-wizycie oraz sms przypominający, jeśli na etapie rezerwacji podał numer telefonu. Dodatkowym usprawnieniem jest możliwość połączenia się z konsultantem ZUS bezpośrednio z aplikacji mObywatel poprzez kliknięcie klawiszem „Dołącz do spotkania”. Dzięki nowej usłudze klient będzie widział listę e-wizyt umówionych i zakończonych, których rezerwacja odbyła się w mObywatelu.

Obecnie w aplikacji mObywatel  można zarezerwować e-wizyty we wszystkich obszarach merytorycznych także PJM, z wyjątkiem e-wizyt w sprawie emerytur i rent międzynarodowych. Ta usługa  będzie dostępna w terminie późniejszym. Aktualizacja aplikacji dostępna jest w sklepach Google Play i App Store.

Wyświetlono: 115

Facebook.com X.com